Who says that you are not perfect

Jag borde verkligen lära mig mitt shema utantill -.-
Glömmer alltid att jag börjar sent på tisdagar så att jag får sitta i stan från kl 8.10 till kl 9.50... DRYGT!
Idag är det en vanlig skoldag vad jag vet. Åker antagligen hem direkt efter skolan men det vet man ju aldrig hur det blir med :P
Hihi jag ska bli fotograferad av Frida Gustavsson :D Hon är en kompis som är duktig som fotograf och jag tänkte att det kan ju vara roligt att ha lite bilder plus att det ska bli roligt att umgås med henne :) Behöver en header eller vad det heter snart också så då kanske jag kan ta en bild därifrån? :)

Nu ska jag plugga på lite inför hud provet imorgon ;)

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0