Face your Fear

Hade en underbart rolig dag igår! :D
Taget gick kl sju och efter ca tre timmars tågresa mötte vi Emelie på stationen! Super roligt att hon kunde komma och träffa oss ett tag ;)
Jag åkte Atmosfear!!! ALDRIG mer säger jag bara! Det var det värsta jag gjort någonsin! Men jag gjorde det och mycket annat , synd bara att jag var förkyld så var lite tung i huvudet och mådde lite illa :/ Men bortsätt från det var det en toppen resa!
Nu sitter jag på min säng med mina systrar fast jag borde städa rummet :P
Idag ska jag ha min eftrelängtade sjukdag . Ska bara vara hemma och tycka lite synd om mig själv. Synd  att jag är nästan frisk bara (a) men har faktiskt inte kunnat vara hemma under min förkylning än så tar det idag iaf! ;)





Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0