Do what you want but you will never break me

Kom precis hem efter nästan en timmes promenad hem (a) brukar ta runt tjugo i min takt men vi fick gå av en hållplats längre bort eftersom att stopp knappen inte fungerade.. Plus att jag inte skyndade mig direkt :P
Ska vara borta först kl sex. Då blir det middag hos mormor :) Brukar alltid vara så god mat där så jag klagar inte ;)
Imöra blir det kulturnatten och sova hos Sofia ;) Tror inte vi stannar ute så länge imorgon eftersom att vårat tåg går kl sju på lördag.
Är så sjukt taggad inför lördagen med tjejerna! Ska bli super roligt att åka bara vi!


Min (oftast) goa katt Pelle väntade på mig vid dörren :)



hihi blev lite bilder på mig på vägen hem.

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0