When I Look At You

Nu sitter jag hemma och har tråkigt. Är ensam hemma vilket betyder att jag måste vara potatis vakt ...
Det är ju inte jätte jobbigt men jag är inte bra på att ha ansvar över något. t.ex biobiljetter ,eller biljetter över lag, eller något annat viktigt (a) Därför Frida fick ta tåg biljetterna :P
Igår efter skolan träffade jag Coffi :) Var ett tag sen jag träffade honom en längre stund än bara ett hej på torget :P Vi åkte till krp och pratade om allt möjligt, drack juice hemma hos honom innan vi åkte in till stan igen :)
Mycket trevligt hade jag :)
Det blåser inge dåligt ute nu, ska tydligen vara klass 1 varning imorgon :S Usch , bara för att det är höst kan det väl vara sol!?
Måste göra klart lite läxa också, första läxan på gymnasiet. Jaja lika bra att jag vänjer mig, kommer snart mer..

Så här såg mitt hår ut när jag släppte ut det från att vara oborstat och uppsatt hela dagen (a)


Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0