Rött, gult, grönt!

Har haft fredagsmys med Sofia sen efter skolan så står nu och fryser i väntan på min mamma som är sen (skräll :P).
Vi bakade morotskaka som blev mycket god ;)
Inte får jag sova hemma heller som jag hade velat, vill ju ha internet så jag kan vara ute på datorn, utan jag ska sova hos min farmor och farfar :) Men det är alltid mysigt att vara där och bli bortskämd ;)
Imorgon har jag inga planer, eller så kanske jag ska till Sofia igen? :D
Det blir säkert bra ;)
Ska sova tidigt idag! Inte så smart att vara uppe till halv ett om man ska upp vid halv sju dagen efter (a) men det var faktiskt värt det den här gången ;)


Puss hej

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0