Like a criminal

Alltid lika roligt att komma in till stan nästan två timmar innan skolan börjar -.-
Kom inte på att jag började sent förens vi skulle åka.. Men men som tur är har jag ju datorn ;)
Känner att jag snart kommer bli förkyld :( Ont i halsen och är trött , fast trött är jag ju alltid men det här är en annan slags trötthet, så jag har köpt starka halstabletter! Har inte tid att bli sjuk nu, kan inte missa skola plus att jag ska ju bort nästa helg! :(
Sitter iaf nu i Mitticity och äter fruktsallad :) Gott det! Åt bara en banan och drack ett glas juice till frukost så jag var tvungen att äta något mer (a) Plus att frukt är bra om man är sjuk. (tror jag iaf) 

Haha såg mig nyss i glasväggen bredvid mig! Jag är inte jätte snygg idag inte, orkade inte anstränga mig så drog bara på mig svarta jeans, en stor randig tröja och en stor halsduk. har inte ens borstat håret bara ändrat knuten som det är uppsatt i (a) Skitsnygg !



HiHi som sagt...

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0