I need a hero

Borde sovit för en halvtimme sen (a) Får sova snart så jag inte mår alldeles för illa imorgon så jag inte kan äta någon frukost alls..
Men Har iaf duschat efter mitt "intensiva" träningspass :P haha var inte ala intensivt på något sätt, slutade med en övning så fort jag blev lite trött :P Måste gå på riktigt gym eller pass med en ledare om det ska bli bra gjort (a)
Har även haft flug jakt från sängen , htar när man ska sova och släcker och det första man hör är surrandet från en fluga-.-
Plus att vi har kor i hagen brevid vårt hus så det finns hundra ggr fler nu :(
Men nu längtar jag tills jag får släcka och lägga mig bekvämt och lyssna på regnet som låter där ute :)
Det tycker jag är mysigt, med regn och blåst ute så man kan ligga och yssna när man ska sova. Saknar bara att ha någon brevid mig som jag kan ha mysigt med ;)



Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0