I love you like a love song

Hela 3:s internet och uppkoppling var borta igår -.-
Hade inget internet, kunde inte ringa eller smsa! haha jag trodde pengarna var slut :P
Det var nästan jobbigt att veta hur beroende jag är av min telefon och av internet (a)
Men jag klarade mig ju, eller hur? ;)
Igår efter skolan fikade jag med Hanna:) Hon är ny i min klass och båda skulle in till stan och vänta så vi tog en snabb fika ;)

Tog som vanligt bild på mig på vägen hem :P hihi kan ju inte låta bli när jag har datorn med mig :P

Detta hade jag på mig igår :)

Har nyss haft prov på huden och det gick faktiskt bra :) Svarade på allt iaf, sen vet man ju inte om det var rätt svar eller inte.. Men man kan ju alltid hoppas :)
Sitter nu i skolan som sagt och ska ha rast i hundra år eftersom vi har provtid hela lektionen och det gick ganska fort. Lite ovärt men men..
Nu ska vi börja på makeup kursen eftersom vi är klara med hud! :D YAY!!
Längtar tills vi börjar med hår :)

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0