Hej hej :)

Jippi! Slutade tidigt idag :D
Har inget att läsa in så jag slipper plustimmen :) men det är lite tråkigt att vänta i hundra år.. Ska träffa Coffi snart, vi ska först hem med hans dator och sen in till stan igen . vet inte om han följer med in till stan men jag ska iaf hit och möta tjejerna på tågstationen och fixa med biljetter och pengar :)
Isabelle kunde tyvärr inte följa med till Liseberg :(
Men hon får följa med nästa sommar! :D

Buhu mina pengar bara försvinner! Har snart inga kvar!
Är jätte shopping sugen men vi får se hur mycket jag har kvar på söndag :P
jaja nu ska jag till torget och möta Coffi Doff .


Snygging Linn från skolan ;)

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0