Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

Ligger i sängen med datorn i knät redo för att titta på LOST tills jag somnar men nej nej... Det fungerade ju såklart inte.. Himla teknik säger jag bara! :(
jaja det blev facebook istället :) Eller så går jag in till min syster och lånar en film? hmm svårt, ligger ju så skönt i sängen och då måste jag gå upp och krångla massor .. Är det värt det? JA! ska gå så fort jag laggt upp det här ;)

Jag är så stolt över mig själv! Jag körde ända till kronoparken (i princip) ! Har bara kört på vägen hemma förut i lilla trygga gräsås och lite hos pappa så det här var en stor sak för mig (a) Det gick super bra också! Ska köra längre bitar fler gånger framöver har jag bestämmt nu :)
Nej nu drar klockan iväg så ska sätta fart med filmen ;)


God natt :*

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0