Velig? Jag? Aldrig! (a)

Blev inte mycket skola idag :P
Åkte med till kristinehamn med rektorn och Ninni ist för att locka elever till mitt gymnasium ;)
Sminkade massa elever ,stolen var aldrig tom, så har ganska ont i ryggen nu :( Men roligt var det ! Sminkade två killar :D alltid lika roligt när det händer , att de vågar och vill är kul eftersom att det är många killar inte tycker att det är rätt eller liknande.

Fick akupuntur idag och blev vriden åt alla möjliga håll. Men det kändes bättre när jag gick där ifrån. Åkte och köpte skor med F&F efter så fick med mig alldeles för dyra skor hem (a) ska byta dem under veckan så jag får några fler ist.

Finns ju fler av denna sort till bättre pris så ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0