Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.

Packar, städar och drygar är vad jag gör just nu.
Packar inför att söve i säffle fredag till lördag hos Linn med Ninni ;)
Städar för att jag drar till pappa imorgon, och drygar för att jag är jag och det är det jag är bäst på ;)
Äntligen klar med hemtentan i naturvetenskap!! Underbart skönt att inte behöva tänka på den mer förens jag får resultatet på hur den var...
Men det är ett senare problem.
Måste börja träna nu! Ser hur rumpan, låren och magen sväller på mig! :O
Har t.ex idag ätit äppelkaka hos Sofia och sen blev det pizza hos mormor..-.- Usch säger jag bara efteråt, träning here I come! Fast jag vet redan att jag inte kommer börja träna så det är mer att jag känner mig duktig när jag säger det (a) Men promenader och zumba pass kan jag ju alltid göra hemma så det ska jag nog klara av :)
Nu blir det iaf att duscha , måla naglarna och sova! Måste ju klara av att hålla mig vaken imorgon ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0