I remeber years ago..

Sitter i skolan och väntar på att nästa lektion ska börja..
Eller väntar gör jag väl inte direkt, njuter av rasten! :P
Slutar vid tre men ska tillbaka till skolan senare för att vara i stylist salongen och fixa mig och andra lite ;)
Innan öppet hus börjar, måste ju se lite bättre ut när det kommer folk (a)
Blir iaf att vara med Linn, Hanna och Ninni idag under våran väntan :) Goa tjejer det så det gör mig inget att vara med dem :P
Vid åtta ska jag försöka komma hem med buss... Vet inte hur det kommer gå eftersom jag inte ska åka samma som jag brukar utan ska till ett annat ställe och bli hemtad där :S Men vi kan ju alltid hoppas jag överlever det och kan blogga mer imorgon ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0