A warm welcome

Sitter i skolan och har allmänt tråkigt.. Har slutat men min buss kommer inte än på två timmar så har inget val -.-
Sovmorgon imöra! Ska bli så skönt med två timmar sovmorgon! Fat jag brukar nästan vara mer trött när jag har sovit mer :S
Inser nu hur mycket jag har att göra i skolan fast man inte märker det eftersom jag inte behöver lämna in det samma vecka..
Engelska: The trip project , verb glosor
Naturkunskap: hemtenta
Inte roligt men jag måste ju om jag vill ha bra betyg..
Har verkligen ingen lust att gå upp på mornarna längre, tänker att det inte är värt det och att en dag kan jag missa, men jag går upp ändå :(
Imorgon är det öppet hus på min skola! Kom dit alla som vill bli sminkade, fotograferade eller är intresserade av plusgymnasiet :)
haha jag gör helt ärligt reklam gör min skola! :O Nej men jag vill ha dit folk för det blir roligare då ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0