Brandövning och sovmorgon

Sitter i skolan och väntar på att vi ska börja. Fick sovmorgon eftersom vi börjar sent idag men fick ett sms en hel kvart innan jag skulle vakna av en viss Sofia..... -.-
Har en ful dag idag så hoppas ingen tittar på mig idag... Ska till stan efter skolan med Hanna , hon ska kolla på julklappar vilket jag också bode göra snart men har tyvärr inga pengar till det ... Haha det går bra för mig!!

Tory var allmänt onormal nu på morgonen :P

Var liiite trött igår, tittade på Oliver och gänget  :) Var ett bra tag sen jag såg den så låg i sängen och skrattade helt ensam (a)

Hade nyss brandövning så fick avbryta mitt bloggande :P Stog ute i kylan i en halvtimme! :O
Men nu är jag inne igen och redo för naturkundkaps lektion! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0