Dance your ass off

Nu har jag varit duktig! Förbrände lite genom att dansa , och göra lite vanliga övningar som situps, rygglyft m.m. Stolt över mig själv här! Inta ofta jag gör sånt! haha kanske inte ska vara så stolt eg men men nu är jag det ;)

Igår var jag på badhuset med Sabiha och efter det drog vi till MC och åt innan jag åkte och mötte Sofia.
Hade en mysig kväll hos hennne (som vanligt) och slaggade där :P

Satt i elins rum av någon anledning (a) och såg mina klänningar som hänger i hennes garderob... Älskar dem men använder dem aldrig! :( Så synd, eftersom att de är fina och man borde använda mer klänningar tycker jag!
Ska ta nästa bra tillfälle att ha en på ;)

Skulle inte vara helt fel att leva förr när de hade så fina klänningar, kanske inte var så bekvämt men det är så fint. Har alltid drömt om att få gå runt i såna (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0