Modeshow och advent

Var modell"uttagning" idag på skolan. Kom ganska många faktiskt, mer än väntat, så det var toppen :)
Roligt att det kom fyra killar från IT-gymnasiet som är i samma korridor som oss för att bli intervjuade .
Vi ska ha en modeshow V.50 på UNO har vi tänkt vi i klassen och fixa kläder, smink och hår på modeller som går på en catwalk :)
Kanske har berättat om det redan? Eller?
Jaja , säger det igen bara för att det är roligt ;)
Jag och min lilasyster är ensamna hemma just nu (jag fick henne helt ärligt att dammsuga övervåningen:O gissa om jag är chockad )
Ska börja ställa upp advents staker eftersom att det är 1:a advent på söndag! Shit så snabbt det går!
Måste egentligen skynda mig eftersom jag även ska städa på rummet och packa till pappa och inför stockholm :)
Hinner inte med allt innan middagen hos mormor och morfar men då blir det att ta det efter eller imorgon innan skolan? Får la se hur det blir med det.
Behöver varken sminka mig eller fixa håret imorgon  för vi ska till badhuset på idrotten.... Efter det åker jag med Linn till Ninni för att sova där till på lördag :) Mysigt!

♥Döm inte hunden efter håren♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0