Don´t even ask....

Wow, jag körde halva vägen hem från mormor :O Är så stolt över mig själv så det är inte klokt!!!
Gick sådär men jag överlevde ju och det är huvudsaken tycker jag! Borde kanske börja köra rally eftersom mamma alltid säger att jag kör för fort och att jag ska bromsa :P

Maja: Jag vet en sak som inte du vill veta.
Sanna: Jo.. Nu vill jag ju veta det.
Maja:Nej, det vill du verkligen inte.Tro mig! hahahahahahahah
Sanna: Jo,säg då!
Maja: hahahahahahahahah, jag borstade tänderna med din tandborste imorse xD
Sanna: eww, vad äckligt! Varför gjorde du det?!
Maja: Jag hittade inte min tror jag så jag bara tog en rosa som jag trodde var min.
Sanna:....Men min är ju inte rosa....
Maja: ey tror du jag var pigg eller?

Kom sen fram att jag visst hade använt min men laggt den någon annan stans än där den brukar vara (a) hehe
Som sagt, inte jätte pigg på mornarna jag ;)

Kläder inför Sthlm är fixat också så ni kan slappna av. Andas ut nu, ni behöver inte tänka mer på det eller ha panik som jag hade. Det är lugnt ;)
hahaha


♥Sleep tight♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0