Attitude

Var som sagt på attitude mässan i sthlm igår med klassen och det var verkligen jätte häftigt och roligt att få ha varit på :) Lägger ut några av alla biler jag tog. Är inte bäst kvalité på bilderna men man ser vad det är i alla fall.



Velvet uppträdde på modevisningen.



Vilket också Roshana från årets IDOL gjorde. Jag och Hanna sprang även runt och letade efter en present med hennes pappa men det är en annan historia ;)



























Foki var även där och visade upp sim klädkollektion :)



Mitt nya påhitt :P Två rosa fjädrar i håret (a) Ska sitte i tre-fyra månader, tycker det är helt okej men vi får la se vad jag tycker om en månad ;)

♥Le så ska du se att det känns bättre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0