La La La

Har nyss kommit hem efter ett lyckat besök hos Mormor och Morfar:)
Fick en parfym och att par sängkläder som mormor inte använder.
Hihi parfymen fick jag genom att säga att jag ville ha en sån som mormor hade och då gav hon mig den (a)
Sängkläderna  gav hon mig för att jag påminde henne om att hon hade dem och då sa hon att hon inte ville ha dem så jag fick dem med (a)
Dyra är de också ! :O
Älskar dem <3

Hade en mysig filmkväll med Isabelle , Sofia och Frida igår också ;)
Blev pizza och godis ;)
De två första filmerna var helt ok, men Trassel var bäst!
Vi tog en tur ner på stan idag för att köpa en tröja billigt men de var ju så klart slut-.-

På vägen hem hade jag tråkigt som vanligt så jag tog lite kort :P
Lägger ut några som blev lite bra ;)

Dagens hiss: En varm dag som gör att vår känslorna kommer tillbaka ;)
Dagens diss: slask !
Både fötter och skor blir blöta och det är fult.....

haha jag vet inte vad som hände här men Sofia var iaf glad ;)
















<3

Kommentarer
Postat av: sara

underbar blogg ! Älskar din blogg Pöss

2011-03-03 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0