Just Go With It

Sitter nu vid datorn för att tänka på ngt annat än filmen jag tittade på nyss..
Alla helgons blodiga natt hette den. Usch jag tycker både om och hatar det.

Var hos Sofia fram till fyra :)
Vi bakade som sagt och det blev super gott ;)
Båda var lika trötta så vi satt mest och tittade på meningslösa youtube klipp :P
Men det är roligt att ha såna dagar också , när man inte behöver anstränga sig :P

Tog bussen in till stan och träffade Stefan För att gå på bio  :)
Min låtsas fru hette filmen .
den var både rolig och bra :)

Dagens hiss: Filmen jag såg idag " Min låtsas fru" eller som den heter på engelska "just go with it"
Dagens diss: När man går vid någon som röker och får rök i munnen. Det är så äckligt!


Sofia gjorde våfflor ! :D

Hihi jag bakade chokladbolls kaka :)

Sofia hade sitt naturliga fina hår ;)

haha fråga inte vad jag gör på bilden för jag vet inte heller :P

Sofia & Maja <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0