WIHOO

Sofia är hemma nu!!
Äntligen säger jag bara!  Får se om jag tittar in hos henne senare. Men imorgon är hon min iallafall! 

Sitter nu jätte mätt framför datorn och väntar på att Elin ska ringa och säga att hon cycklar från stan nu, för jag ska möta henne. Ville komma ut och jogga (= gå ) för jag har ätit så mycket socker idag (a) , och för att jag behöver röra på mig mer :P

Drar till skåne på tisdag, typiskt att jag åker när Soia kommer hem , det ska bli så skönt att komma från karlstad ett tag! Älskar den skånska naturen, det är så fint och jätte roligt att ta kort på allt möjligt :D

Här är lite bilder från andra ggr jag varit i Skåne :)














Puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vad du är gosig Maja! Saknar dig massooooor!! <3

2011-07-31 @ 21:34:37
Postat av: SofiA

Vad du är gosig Maja! Saknar diig maassor!!

Puuss! <3

2011-07-31 @ 21:35:35
URL: http://printcopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0