Orkar mer imorgon

Har inte gjort något alls idag.
Bara varit hemma och varvat mellan solen och tv:n.
Har haft ont i huvudet i princip hela dagen -.- antagligen för att jag inte dricker tillräckligt med vatten så får väl skylla mig själv..
Mådde lite illa förut också, hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk nu! Ska ju snart på bröllop, plus att Sofia kommer hem på söndag och på måndag är hon bara min så jag vill inte vara sjuk!

Imorgon kommer jag åka in till stan för att träffa Frida, blir antagligen en tur på stan innan vi ska träffa Frida och Coffi på kronoparken :)
Blir säkert super kul :D


En gammal bild från en tjejkväll på stan på mig och Frida ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi är helt OTROLIGT vackra! ;)

2011-07-27 @ 22:54:40
URL: http://hellocountryside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0