Norge i mitt hjärta

Antar att i princip alla har hört om det som hänt i Norge.
Det är hemskt och svårt att tänka sig att människor ens kan få tanken att göra något sånt mot så många oskyldiga människor.
Just den här mannen tyckte att landet var för snälla mot invandrare i princip, och tog ut sin ilska genom att spränga en bomb i ett centrum och åka ut till en ö där det fanns många ungdomar på och sköt mer än 80 stycken.
jag blir ledsen bara över att tänka på det och vad jag hade gjort om jag hade varit på den ön. min mamma läste om en tjejs berättelse från ön och det var jobbigt att höra det , man fick verkligen en klump i halsen.
Imorgon ska jag och min familj in till torget vid halv fem för att hedra de som dog..
det är bara att komma dit så kom om ni har tid, ju fler desto bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0