Hej igen

Det var ett bra tag sen sist jag bloggade ...
Vet egentligen inte varför men jag orkade inte och hade inget speciellt att skriva :P

Men nu ska jag börja igen för det är faktiskt väldigt kul och skönt att skriva av sig om dagens eller andra händelser :)
Försökte börja igår men min mobil ville inte som jag, så det fick bli idag istället.Bättre sent än aldrig! Eller hur? ;)
Idag var jag först på fika hos Isabelle, det var jätte roligt att träffa henne för jag har inte sett henne sen jobbet slutade för flera veckor sen...
Det blir inte att vi träffas eftersom hon har mycket med hästar och jag med mitt men vi får bli bättre på det!
Vid fem var vi på avskedsmiddag för min storasysters bästa vän som vi har känt sen vi började dagis.
Hon ska nämligen åka till USA i tio månader! Fatta vad roligt och spännande för henne och vilken livs upplevelse.

Nu är det bara en vecka kvar tills Sofia kommer hem! :D Har saknat henne, inte snällt att åka bort i flera veckor och lämna mig hemma ...
Men det är fortfarande ca två veckor tills älsklingen kommer hem.. Saknar honom väldigt mycket.
men jag får hitta på något fram tills dess. Träffa Coffi, frida och frida skulle vara kul, får kolla vad de tycker  :)


Hihi en bild på mig och älskling från niornas "bal" kanske inte världens finaste bild men men ;)

puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0