all day love

Har haft minst tre olika drömmar inatt...
Det är roligt att man kan drömma så mycket konstigt. Vaknade mellan varje dröm men somnade snabbt igen och drömde något helt annat :S
Haha jag sofia och frida riskerade att hamna i finkan i en (a) mer än så säger jag inte ;)

Åkte till stan vid tre för att fixa legg och bankkort men bra som jag är glömde jag kortet på mig så det blev inget (a)
Blev en fika istället och det är ju inte helt fel! Chai-latte (stavning?) mmmmm!!

Vid halv fem stod jag och lyssnade på sång och vakra tal om händelsen i Norge. Var väldigt fint.

Jag och Sanna klippte oss också :) Det var ett bra tag sen jag gjorde det så det behövdes verkligen! Var jätte slitet men nu är det bara lite kortare och jätte bra :D

Nu har jag precis ätit en egen gjord pizza på en rund lite större smörgås, blev super gott.
Blir nog inte så sent idag för jag satt uppe till halv tre igår/imorse och rensa och fixade mapparna med mina bilder. Tog säkert bort runt 1000 st ... Så jag är lite trött idag :P

Blir en bild idag med på mig och stefan :*


puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0