Sova är inget för mig ;)

Var och klippte mig förut :)
Var ganska trött på min långa lugg så nu är den kortare, tog inte så mkt på längden så set är fortfarande ganska bra längd:) Ska spara långt nu .
Var där vid nio och somnade två så jag var ganska trött , måste börja vända rätt dygnen nu ..

Ikväll ska jag till Isabelle på tjejkväll så det blir vi och tjejerna :D
Ska bli gör skoj ;)
Imorgon ska jag på kalas och bio så jag kommer nog vara lite trött :/
Har inte sovit så mkt under lovet känns det som ..

Men det blir nog bra!
jag vill också ha en systemkamera!!! Vill också kunna ta fina bilder :( Det blir inte samma sak med mobilen :P

Men då måste jag spara pengar och det är inte jag så bra på :P

Så här blev håret iaf , inge bra bild men som sagt mobilkamera :P

Hihi jag tycker att det var lite fint med volanger på axlarna:) vet inte vad ni andra tycker men jag tycker om det ;)

hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0