You make me feel like oh boy

Hade filmkväll med Frida x2 & Sofia fredag till lördag :D mysigt var det ;)
Följde med Sofia till Ekshärad på bandymatch . Långt dit med det var mycket trevligt att mobba folk och jag hade ju trevligt sällskap ;)
Följde sedan med henne till stallet en snabbis, det gick på mindre än en halvtimma så det är nog rekord ;P

Åkte till mormor och morfar på middag, det var också trevligt, Sanna hjälpte mig med matten . jag fattar nu! :D

Får se om jag går till Sofia imorgon, hon hade ngn plan på att vi skulle ta en ridtur, får se hur det blir med den :P

Dagens hiss: Humöret man blir på när det är fint väder :)
Dagens diss: Bip-test i skolan..


this distance between us
makes me want you more

I do mean
you are the cutest boy I´ve ever seen
and you´ve got that something
something that I want, something that I need

no boy
Can make me feel like you
I really really want you

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0