A dream is a wish the heart makes

Hej på alla ;D
Idag skulle jag åkt till stan med mamma och syster men fick stanna hemma pga eventuell magont :S

haha det låter helt konstigt men så är det den dagen i månaden :P
Har inte fått ont än så jag är väldigt glad över det :)
Igår kväll eller inatt om jag ska vara helt ärlig kom Elin in till mig för att hon hade tråkigt tror jag, så hon lade sig skav föttes med mig och vi små pratade om allt möjligt ;)
Men när jag skulle sova så gick inte hon in till sig utan låg kvar.. haha jag trodde att hon skulle gå när hon tröttna men jag vaknade med hennes fötter bredvig mig så det gjorde hon inte ;P

Sitter nu i mitt rum och har ingenting att göra -.-
vill inte se på film för det finns ingen värd att se
Orkar inte städa som jag borde göra :p
orkar inte gå ut på promenad för att jag har ont i halsen och hostar :/
haha nej det går inge bra för mig :)
Ska läsa en manga serie åt min syster nu och det är ju kul :)

Har Bruno Mars i högtalarne så jag klarar mig bara bra ;)

Hittade en bild som jag tog i Spanien :)  Tyckte att paret på bilden var så söta ;)   Så vill man ju själv ha det i den åldern ;) haha ursäkta mina tår på bilden xO



Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0