Remember the time..

Skolan idag var som alla andra skoldagar för vi hade alla lektioner som om vi inte hade haft lov och vi har redan läxor och prov att se fram emot-.-
Kunde inte somna igår så jag var lite trött idag  så både jag och Elin somnade i min säng innan vi satte igång med läxorna..
Matte prov imorgon .. Hoppas att det går bra även om jag inte fattar så mkt som jag skulle vilja :P

Funderar på om jag ska baka massa muffins ngn dag ? :)
Har bra recept böcker för det så varför inte? ;)

Ska snart plugga mer matte-.-
Ska klara det här provet med bra resultat !!

På torsdag är det dans igen :) Själva dansen är jätte rolig men det är det med att visa den som inte är så roligt :S
Vi ska dansa fem danser och vi kan två 1/2 så jag vet inte riktigt hur det ska gå ...
Men man kan ju inte backa ur nu så det är bara att ta sig i kragen och göra det !

Det blir inte ett så långt inlägg idag för jag har inte så mkt att skriva :P
Får skriva ett längre en annan dag ist ;)


Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0