Sun In My Pocket

Inget bloggande på ett tag nu :(
Har varit extremt lat på den fronten ...
Men har inte haft ngt speciellt att skriva , elr det har jag väl men det är svårt att skriva med ord .. :P

Är så extremt glad åt allt just nu :D <3
Allt går bra (typ)

Skolan idag var bra förutom att vi hade fys-test på idrotten där vi skulle springa :O
jag och springa är ingen bra kombination :P Gav upp väldigt snabbt ... Inte så bra men men

Imorgon blir det dans och jag ska träna själv på en dans när Frida tittar på p.g.a skada .. Men det kommer bli succé!! :D

Just nu ångrar jag att jag ställde mitt saft glas så långt ifrån mig -.- Måste ju ställa mig upp och sträcka på mig :O ojoj synd om mig (a) haha

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0