Numb- Linkin Park

Tyckte att skolan var helt okej idag ;)
Var med om en väldigt gullig och go sak så hoppas att det kommer va så hela veckan ;P

Annars så var dagen bra , var hos doktorn men de hitta inga fel :D
Jag fick ta blodprov! :O Vågade inte titta när hon tog och sade aj när hon tog (a
Haha hon frågade om det gjorde ont och mamma bara "Nej det gjorde det inte"
haha kanske det visst gjorde..
Sitter nu med ett stort plåster i armvecket, ska ta bort det snart för jag stör mig rätt bra på det :P


Försöker fixa ny design på bloggen men jag är ju teknisk som en kokosnöt så det går inge bra ...
Får fråga Frida hur man gör(a)

Ska städa på mitt rum och hjälpa min syster att flytta om i vardagsrummet och prova ett nytt Wii spel :)

hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0