Mika- Happy ending

Skolan idag var helt okej fast det var prov ..
Kunde inte sova igår heller så var ganska trött idag, jag och lite sömn går inte så bra ihop...
Jag mådde illa så fort jag tänkte på mat så jag åt inte så mkt idag "/ 
Tjejerna klagade ganska mkt på mig men vad kan man göra om man inte kan äta ?:P

Provet gick helt ok fast de tre sista  talen kunde jag inte alls :S
Haha hoppas bara på G så är jag nöjd ;)

Klar med läxorna så nu har jag hela kvällen läxfri :D
Men måste nog lägga mig ganska tidigt och försöka sova så att det blir bättre imorgon ..

Jag Vill ha sommar och springa i varmt regn just nu.. Haha tänkte på det förut och började längta ;)

Mikas låt -Happy Ending är en väldigt vacker låt...
hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0