Friday I´m in love

Hej;)
Var ett tag sen jag bloggade nu ...
Men har helt ärligt inte orkat :(
Var hemma från skolan onsdag, torsdag och fredag..
Har som tur är inte missat allt för mycket :) 

Har mått illa från och till i ca tre veckor nu och är så trött på det!!!
Ska till doktorn på måndag och se vad det kan vara.. Usch mamma sade att de antagligen kommer ta blodprov !!! :O
Jag har inget emot sprutor så, men jag hatar att ta blodprov!!!
Hon får hålla mig i handen :P


Fick reda på att jag och Frida ska dansa en solo dans på SESAM dansen :O (jag tror att det hette så) 
Om misshandel i hemmet.
Vi ska lära oss värsta fajt dansen :P Haha nedå jag vet inte hur den kommer bli men det blir nog bra.
I hope :S

Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0