Bowling+Maja= STRIKE

Jag mår så mycket bättre nu :D
Har inte mått dåligt sen i fredags kväll :)
Så det blir att gå i skolan imorgon, men det är ju inte helt fel det heller ;)

Idag blev det bowling på Nöjesfabriken med kusinerna :D
haha jaa det gick ju inte lika bra som planerat ... Började med att skippa grindar (heter det så? )
men efter två gånger utan att få ned en enda gav jag upp och fick det (a)
Låg sist hela tiden men kom näst sist i slutet :P Fick faktiskt två strikar och många spärrar !
haha antar att jag får vara nöjd, med tanke på att jag inte spelat på ett tag (a

jag vill gå på bio igen!! Sofia ville också det så kanske kan fixa så vi kommer iväg snart ;)
Finns ju inte så många bra filmer nu men det är själva känslan av att vara på bio som jag gillar :P


hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0