älskar, älskar inte , älskar, älskar inte .....

No saben a dónde ir, van a hacer o decir...

(haha har ingen aning om det är rätt stavat :P)

Just nu sitter jag i mitt rum och är väldigt mätt:)
har ätit en tre rätters middag, jag gjorde efterrätten :D

Jag vill så gärna göra en sak men jag är så feg och vågar inte... Vet inte hur jag skulle bete mig eller vad jag skulle säga "/

Blir glad varje gång jag ser eller hör ngt av den ;)  hihi vet inte vad jag känner riktigt :S
Jaja nu ska jag skärpa mig och ta tummen ur ! eller så gör jag det en annan dag.......

Vill bara ha ngn här som vill lyssna och förstår, eller låtsas att den förstår.
jag vill så mkt men vågar inte be om det ...

haha livet är inte lätt när det är svårt ;)
hej svejs <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0