Vintern tar kål på mig !

Hej! :)
Klar med de två första nationella proven, gick ganska bra tror jag.
Igår åkte jag till Sofia efter skolan, vi följde med på innebandy på kronoparken och träffade lite trevligt folk m.m :p
det var riktigt mysigt :)
Var inställd på att gå hem i det iskalla vädret men fick istället slänga i mig maten och åka till mormor för att sova där:)
Var tydligen en meter hög snö på våran väg så vi kom inte hem!
Är så trött på snö och kyla nu!!

Åkte till stan med mamma och storasyster för att köpa BH , hittade en som är helt underbar och var på rean :D

Nu sitter jag hemma i tjocka kläder för det är runt 5- grader inne! :S
Inge roligt..-.-
Inte fungerar det att ladda in bilder på datorn heller .. haha jaa, det går bra för mig ;)

Hiss: Gulliga och roliga sms som får en att le och bli glad! :)
Diss: Kalla vintrar som vägrar att ta slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0