Wisdom, Justice And Love

Hejsan hoppsan :D
Sofia sa att jag var dålig på att blogga idag... hihi visst jag har inte lagt ut så mkt eller så ofta senaste tiden , men jag har inte haft ngt att skriva om ! :O
Ska bli bättre på det från och med nu :)
Ska skriva om dagen osv.

Idag har jag varit i Sunne hela dagen och åkt skidor med moster, syster och Sofia :D
Hade planerat att inte åka skidor på några år men min söta moster tyckte att vi skulle åka dit och vad kan man säga ?
Jag hade iaf hur kul som helst!!
Vurpade bara en gång !!
Stolt är jag över det !
Sofia var super och stod ut med att lära mig och sanna allt från början ;)
Tur att man har en sån vän !

Känner att jag kommer ha väldigt ont imorgon :p
Imorgon ska jag kanske på bio men får se hur det blir med det .

Hmm , vad ska jag hitta på under lovet ?
Har ju redan åkt skidor
På onsdag ska jag till Frida med Sofia på filmkväll, torsdag kommer ja hem från Frida , Fredag åker jag till pappa. det är vad jag har planerat.
SKA vara med Stefan också (tycker jag iaf) ! :P

Vi får se vad jag hittar på :)

Dagens hiss: Åka skidor, eller iaf ha provat åka för det är värt det ;)
Dagens diss: Årets melodifestival!
Har bara sett två program tror jag men tyckte att de var så dåliga nästan allihop att det var pinsamt att titta!
Inte går de som borde gått vidare vidare heller !
Jag ska ställa upp och visa dem hur det ska gå till ja ;)


Sofia i Sunne ;)



Var inge fel med mat ;)

<3

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha, ni var så duktiga! :)



FIN bild på mig hörruu.. ;oo

Men jaja, dags för dig att ställa upp i Melodifestivalen med vår fina sång! :D

2011-02-27 @ 22:03:32
URL: http://printcopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0