Palm of your hand

Hej:)
Har inte bloggat på några dagar igen :$
Men har helt inte haft ngt att skriva om .. Orkar inte komma på ngt att skriva bara för att lägga ut ngt men det är kanske bara jag som tycker det .
Idag har det inte hänt mkt alls, försökte träna men gav upp efter ett tag i yogan p.g.a världens träningsvärk bak i benen och att det var tråkigt att träna helt själv (a)
Eller jag tror att det  är träningsvärk för jag kan ju inte ha sträckt mig :S Eller så har jag lyckats gjort det i båda benen :P Skulle ju inte vara helt typiskt mig (a)

Jag har ett till favorit tv program ! Cake boss!! Det handlar om ett bageri som gör otroligt häftiga tårtor. Hur bra som helst!


Jag ska absolut beställa en tårta därifrån ngn gång i mitt liv ! :D Så vackra och roliga :)

Just nu lyssnar jag på några av de låtar pappa lyssnade på som ung. Kan ju erkänna att det är 100% rock låtar :P

Hiss:
Helg utan läxor ! :)
Diss: Att ha tråkigt och det är för kallt för att gå ut -.-

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0