Om jag ler är det för att jag tänker på dig

Idag är det Alla <3 Dag för de som missat det ;)
Själv firade jag den ( eller vad man gör ) med Stefan på stan :)
Hade mysigt som vanligt och fick en jätte fin sak av honom ! Haha det kändes ju lite roligt när jag gav min som inte var ens hälften så bra :P
Men men det är ju som sagt tanken som räknas, elr hur? ;)

Såg att mamma har köpt toapapper med kärleksdikter på . De var faktiskt fina några av dem men fattade inte alla eftersom att de var på ett annat språk :P
Det är så jobbigt när man precis är klar med att måla naglarna och det bara ska torka så ringer telefonen-.-
Såklart drar jag fingrarna genom håret och stöter i dem hela tiden så att de nu är randiga , men men vem bryr sig ? Inte jag!Ett av alla Isabelles bra citat ;)


Hiss: Känslan av att det är Alla <3 Dag
Diss: När man ska köpa ngt till ngn och inte har en aning om vad man ska köpa! Speciellt till killar!


haha man skulle kunna tro att det är namnet Love men det är det inte ;)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0