Fruktsallad och bildbrist...

Skola idag :) helt ok som vanligt

Igår var jag på magdans men systrarna och mamma, det var kul men inget för mig :P
Idag efter skolan gjorde jag lite matte (som jag inte fattar ngt av), sen gick jag till Sofia för en lång promenad med hundarna :D
Mysigt men väldigt halt ..

Kom hem till en mysig middag som min älskade lillasyster hade gjort :D Ska nu ned och äta fruktsallad med henne ;)

Lägger ut lite bilder nu från helgen  men alla bilder laddades inte in i datorn så de kommer ut en annan dag förhoppningsvis :)

Sofia & Alva

Sofia & Alva i skogen :)

Varm chocklad efter en lång tur i skogen är inte fel, speciellt inte när Sofia öser i grädde ;)





Kommentarer
Postat av: Sofi

Hiss = Tjej-heldag på Bodaborg



Diss = Brännsår på fingern!!



Hiss = Sova i sin egen säng



Diss = Trasig diskmaskin



Hiss = Storasyskon/Småsyskon



Diss = Storasyskon/Småsyskon

2011-02-06 @ 11:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0