Boda Borg med goa tjejer

Gårdagen tillbringades men Frida Frida Sofia & Isabelle.
Vi åkte till Boda Borg kl kvart över åtta, gissa om vi var pigga ;)

Hade underbart roligt och klarade 18 stämplar! Bäst är vi !
Bestämde oss för att sluta vid halv åtta och gick för att köpa godis för hemfärden, när vi kom ut ser vi våran buss åka förbi :O
haha Frida A började springa men gav upp och halkade istället :P haha det såg riktigt kul ut :)

Alla ringde hem och skämdes lite men vi stannade tills nästa buss skulle komma.
Har aldrig tyckt så bra om att åka buss förut!

Idag har jag inte gjort speciellt mkt, duschat är väl det enda eg..
Funderar över om jag borde gå ut i det fina vädret ett tag efter att jag gjort so..
För att få lite energi inför matten :P'

På måndag slutar jag tidigt så jag åker nog till stan med Stefan <3

Nu ska jag ta tag i min text om mellankrigstiden!


Hiss: Boda borg med härligt sällskap :)
Diss: Blåmärken & brännsår..
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0