Butterflies in my stomach

Ligger i sängen och mår illa efter att ha ätit tårta som Sanna kom hem med..
Har haft en toppen dag! I skolan lärde jag mig två nya flätor och att göra loops (eller vad det heter) , efter väntade jag i stan på Sabiha och frös ihjäl. Visade sig att hon redan var hemma... 
Var på tjejkväll på UG en stund innan jag skulle möta någon :)

Ninni tycker att jag uppdaterar dåligt, kan kanske hålla med henne, men jag ska börja blogga mer. Lovar!

Imorgon är det tjejkväll med hockey som jag ska på med mina systrar, får se hur det blir på en hockey match med endast tjejer som publik :P Toppen antagligen! :D


P.s Ninni är bäst på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0