Happy face

Har varit super glad hela dagen! Det har varit så himla underbart att ha en bra känsla under en hel dag!
Kan vara för att jag slapp matten?
Jag och Ninni följde med till i Kil istället och sminkade massa elever.
Har äntligen fått ett eget penselkit att ta hand om!
Vi kom tillbaka i tid till idrotten som var att gymma, gud så gött det var att röra på fläsket!
haha nej men att få träna genom kroppen helt.
Ska även ut på en powerwalk med Sofia imorgon när vi vaknar. Hon vaknar ju aningen tidigare än mig så blir nog när jag vaknar vid ett (a)

Har inte sett ett enda helt avsnitt av IDOL i år, men av de få jag har sett tycker jag att helt rätt personer står i finalen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0