14 december

Hade ingen ork eller lust att gå till skolan idag...
Kände verkligen att det inte var värt det och att jag inte skulle lära mig något idag i alla fall.
Men bra som jag är kom jag iväg till skolan. Har ful-dag idag så blev inga ansträngningar på klädfronten, blev jeanstights svart linne och stor svart huvtröja, håret var katasrof som resten av mig så det ska jag inte ens nämna, plus att jag har värsta humörsvängningarna idag... Kan det bli bättre? Gick från att hata mitt liv till att vara super glad och älska allt och alla till att vara gråtfärdig.
Haha stackars de som fick stå ut med mig idag :P

Sminkade Linn, blev riktigt bra, och fixade hennes hår :D




Min fina tjej ♥

Kommentarer
Postat av: ninni

mina favoriter <3

2011-12-14 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0