99

99 frågor om mig!

1. Fullständigt namn? - Hilma Theresia Torbjörnsdotter Bolkéus.
2. Exakt ålder? - 14 år och, äh, 15 år om 10 veckor! :D
3. Vart bor du? - Bollnäs
4. Bor tillsammans med? - Mamma, Pappa, Elin & Hanna
5. Husdjur? - Inga
6. Färg på ditt hus? - rött.
7. När är du född? - 2/10 -1997
8. Klass? - 7:E
9. Vilket år tar du studenten? - Typ 2016 eller nå?
10. Något jobb? - Ne.
11. När ska du sova ikväll? - När jag känner för det!
13. Duschat idag? - nepp.
14. Kramat någon idag? - Ja.
15. Pussat någon idag? - Japp!
16. Vad har du ätit? - allt möjligt, frukost, lunch och middag!
17. Dagens klädsel? -  tights, och två linnen.
19. Dagens sötnos? - Anton ♥
20. Dagens roligaste? - Vet inte, Sandra Winberg och och Agnes Öberg kanske!
21. Har du många vänner? - Jadå!
22. Hur många har du kysst? - typ några stycken.
23. Vem kramade du senast? - hm, tror det var Anton!
24. Hur många vill du ha sex med? - jadu, det kan du få lista ut själv, men en ledtråd, jag har liksom EN kille, så fler än så blir det ju inte!
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - Ingen hoppas jag!
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma tror jag.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Anton: Har match då :(
FAVORIT:
31. Film? - hmm,, vet inte faktiskt. "kyss mig" kanske.
32. Låt? - Har ingen tror jag.. ;)
33. Mat? - hm, det vet jag inte heller.
34. Dryck? - haha.. det vet jag inte heller.. kolsyrat vatten kanske!
37. Stad? - Bollnäs kanske..
38. Land? - Sverige!
39. Ämne i skolan? - typ bild, PV (eftersom jag hade syslöjd) ^^ & svenska.
40. År? - vet inte..
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Anton kanske. haha, tänker på många. ^^
42. Personen du kysste? - Anton. ^^
43. Gången du spydde? - Minns inte. x)
44. Gången du grät? - Nån gång i helgen.
45. Pizzan du åt? - typ i fredags tror jag det var? :)
46. Gången du var i göteborg? - Har aldirg varit där.
47. Gången du var i stockholm? - Höstlovet.
48. Gången du var full? - .
49. Gången du var hög? - .
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Vitt.
52. Hund eller katt? - Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Ute och festa.
54. Tv-spel eller datorspel? - Datorspel.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen! ^^
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - eeh, ?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad. haha. x)
59. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel. ^^
60. Svart hår eller blont? - Blont! :D
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad!
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? -  Cola
66. Pizza eller kebab? - typ båda. x)
67. Randigt eller prickigt? - vet inte?
68. Älska eller älskas? - hihi, båda. ^^
69. Leva eller dö? - Just nu. leva..!
ANTAL:
70. Personer du älskar? - jag orkar inte räkna.. (asså, de flesta är kompisar)
71. Personer du hatar? - Några stycken..
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Ganska många.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - eeh, ?
74. Glassar du ätit på en dag? - haha, har inte direkt räknat!? :o
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -  ingen.
76. Gånger du haft minnesluckor? - vet inte,
77. Piercingar har du? - 2 i öronen.
78. Personer du saknar just nu? - 3,4,5 eller nå. xD
79. Gånger ditt hjärta brustit? - några gånger,
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - hihi, anton. ^^
81. Ska du träffa imorgon? - typ, min familj. x)82. Sjöng du senast för? - Klassen, fast asså inte själv!
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Krille tror jag. :)
84. Spelade du tv-spel med senast? - gör det typ aldrig, så minns inte..
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - får bli anton där med. ^^
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - *han* :@
87. Förtjänar att dö? - *han* (igen)
89. Vill du sova brevid inatt? - Jonna och Agnes. (det ska jag också) hihi. ^^
VAD:
90. Gör dig glad? - Mina kompisar, min släkt och Anton! ♥
91. Gör dig ledsen? - (eller jag börjar typ gråta..)
Videon, http://www.youtube.com/watch?v=0G3_kG5FFfQ
92. Vad vill du helst göra nu? - äta..
93. Önskar du att du slapp göra? - känna saknad. /:
94. Vill du ha nu? - Julklappar! :D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - hmm, allt jag ville ha i julklapp, som jag inte fick. ^^
96. Längtar du till? - Julaftons morgon! ^^
97. Tycker du om dina betyg? - Har inga..
98. Ångrar du i ditt liv? - hmm, alla hemligheter jag sakt till folk jag inte skulle..
99. Är det bästa som har hänt dig? - Mina vänner och min99 pojkvän!
1. Fullständigt namn? - Maja Malin Beatrice Tollin
2. Exakt ålder? -16
3. Vart bor du? - Karlstad
4. Bor tillsammans med? - Mamma, Pappa och Sofi, plus syskon
5. Husdjur? - katter
6. Färg på ditt hus? - rött.
7. När är du född? -28/4
8. Klass? - stylist 11
9. Vilket år tar du studenten? - ehh 2014
10. Något jobb? - Nej
11. När ska du sova ikväll? - vet inte
13. Duschat idag? - ja
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Ja
16. Vad har du ätit? - frukost, middag,frukt
17. Dagens klädsel? - PYJAMAS (a)
19. Dagens sötnos? - Matilda
20. Dagens roligaste? -Svårt.. men jag ofc
21. Har du många vänner? - Ja
22. Hur många har du kysst? -Det ni
23. Vem kramade du senast? - Cristian
24. Hur många vill du ha sex med? - haha vilken fråga :P
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - hoppar över denna..
27. Har du pojk-/flickvän? - ;)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Sanna: Kom!

FAVORIT:
31. Film? - Har ingen favorit :s
32. Låt? - väldigt många
33. Mat? - Pasta!
34. Dryck? - Fanta exotic (heter den ens så? )
37. Stad? - Karlstad
38. Land? - Sverige!
39. Ämne i skolan? - Hantverk
40. År? - 2011

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Sabiha
42. Personen du kysste? - Hemligt
43. Gången du spydde? -kommer inte ihåg
Gången du grät? - För två veckor sedan
45. Pizzan du åt? -middag hos mormor för ca tre veckor sen
46. Gången du var i göteborg? - Med tjejerna, men kommer inte ihåg när det var :o
47. Gången du var i stockholm? -på attitude mässan
Fick ta bort nr.48
49. Gången du var hög? - never ;)

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv
55. Singel eller upptagen? - Upptagen!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget av det.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad, haha..
59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother.
60. Svart hår eller blont? - Svart
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad!! ♥
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? -  Fanta
66. Pizza eller kebab? - båda*
67. Randigt eller prickigt? - jag vet inte.
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - orkar inte räkna
71. Personer du hatar? - Ingen tror jag.
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Många
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -0 :(
74. Glassar du ätit på en dag? - haha, har inte direkt räknat!?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen tror jag.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen, vad jag vet
77. Piercingar har du? - 6 i öronen
78. Personer du saknar just nu? - några stycken.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - inte många

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Hemligt
81. Ska du träffa imorgon? - Många
82. Sjöng du senast för? -Cristian
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Sabiha
84. Spelade du tv-spel med senast? - Det var ett bra tag sen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Hemligt
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen.
87. Förtjänar att dö? - fortfarande ingen.
89. Vill du sova brevid inatt? - samma hemliga person

VAD:
90. Gör dig glad? -Mycket
91. Gör dig ledsen? - mycket
92. Vad vill du helst göra nu? -Träffa H
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå till skolan imorgon
94. Vill du ha nu? - Ledigt imorgon
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -pengar :P
96. Längtar du till? - Luciafirandet imorgon
97. Tycker du om dina betyg? - Är rätt så nöjd
98. Ångrar du i ditt liv? - alla kommentarer och sånt som jag bara slänger ur mig..
99. Är det bästa som har hänt dig? - Mycket


Har man tråkigt så har man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0