HAPPY NEW YEAR!!!

Gott Nytt År!

Hoppas alla får en underbar nyårs afton och får minnen för livet!

Själv ska jag snart på kalas snart men ikväll blir det Ninni, är inte 100 på vad hon bestämde att vi ska göra men det blir antagligen en mycket bra kväll :D

Mitt år: Ja, det har varit mycket kärlek och glädje under 2011, jag mådde som bäst och som sämst.
Under en peiod med mycket Bruno Mars i högtalarna och en pojkvän var allt på topp. Men jag tjatade ut musiken och kärleken tog slut. Jag började på ett nytt kapitel av livet , singel och med en helt ny skola.
Jag har som tur är alltid haft mina underbara vänner vid min sida och har även funnit nya personer med stor betydelse i mitt liv.
Nu när året strax är slut kan jag inse att 2011 gav mig massa erfarenhet om hur jag ska tackla 2012 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0