Home sweet home

Idag blir det avfärd hemmåt .
Ska bli skönt att komma hem fast jag kommer sakna skåne :/
Vi tar först tåg från helsingborg till gbg, sedan buss till trollhättan för att sen ta tåget till Karlstad :) Blir en lång resa men det blir säkert bra :P

Igår var vi på marknad i Mölle, på kvällen åkte vi och tittade på en ljus show på vatten. Det var jätte fint och mysigt, efter det var det raketer.
Det var så vackert med alla olika färger och ljus att jag hade kunnat stå där i flera timmar !

När jag kommer hem ska jag börja ett nyttigare liv( inte så mkt sött) och träna mer.
Haha får se hur jag klarar det men jag ska verkligen försöka!

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0