Dubbelt så lite

Sitter och väntar på bussen som jag väntat på i över en timme.. Fast det gör mig inte så mycket att behöva vánta för det är ganska roligt att sitta och titta på folk (a) Vilka känner jag och vilka ser roliga ut? hihi sån är jag ;)
Hade en hemsk kväll och natt igår :/ Vill inte gå in på det för det är så personligt. Inget jag skulle skriva om på facebook precis. "host" 

Skolan är toppen men dryg. Jag har väldigt fina naglar
nu med stenar och sånt fint :) Vi var nämligen på föreläsning och nageldesign idag :)
SKA  lägga ut bilder nästa vecka jag lovar! Har precis kommit på hur jag ska få mina bilder från mobilen till datorn :P Snabb jag vet (a)

Puss hej <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0