Snö yra

Hej igen :D
vanlig skoldag idag att börja med :P
Började snöa!!    Jag är inte säker på om jag tycker att det är roligt eller tråkigt... det är ju roligt att det börjar bli lite vinter eftersom att den är så fin. Men jag HATAR kylan ....
Frös ihjäl!!!
Blev iaf hämtad av mamma efter skolan för vi skulle åka och träna:) alltid roligt att träna :P  Hämtade Min storasyster från hennes skola och åkte till F&S ,gick in på gymmet ,värmde upp, gjorde ngt ben tränings sak och då kommer mamma på att vi borde ta ett skivstångs pass :O  så vi gick in på det och jag dog av att det var så jobbigt!! (plus att jag är lite förkyld) efter det gick vi ut och körde lite mag träning. Gissa om jag kommer ha dö ont imorgon av träningsvärk!!! Ska ev på ett spinning pass på torsdag också :) Ska bli tränad nu ;P Sedan köpte Sanna fiskar i hundra år-.-
Imorgon ska Jag och Isabelle ringa till prao plats och fråha om de tar emot två söta tjejer :P
Får väl se hur det går, vi är ju så bra vi två :D

hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0